KIJK TERUG: HEALTH or burnout - where are your leaders going?

Gezondheid of burn-out: op welke koers liggen je leiders?

Eerlijk is eerlijk: je met hart en ziel inzetten voor de kerk kan overweldigend en veeleisend zijn.
En als we dan toch eerlijk zijn, laten we dan eens naar onszelf kijken: als je doorgaat op je huidige weg, lig je dan op koers voor een gezonde balans of voor een burn-out?

Het proces van parochievernieuwing heeft gezonde leiders nodig. Mensen rekenen op je. Hoe zorg je ervoor dat je kunt blijven geven vanuit overvloed, en niet afstevent op totale uitputting?

Divine Renovation organiseerde een online event met Zr. Miriam James Heidland en Will van der Hart. Het is de tweede aflevering in een serie van drie webinars, in voorbereiding op the Catholic Parish Summit in Harrogate, UK. Het webinar is echter ook zeer goed los te bekijken!

Kijk het webinar hier terug.

Andere webinars in de serie: