KIJK TERUG: Drie manieren om evangelisatie in je parochie om zeep te helpen

Evangelisatiemiddelen zoals Alpha kunnen je parochie helpen naar buiten te treden. Maar zoals met veel dingen het geval is: het instrument is maar zo effectief als de manier waarop je het inzet! Als organisatoren kunnen we onze eigen evangelisatiepogingen om zeep helpen door onze instrumenten verkeerd te gebruiken. Als jij het gevoel hebt dat de inzet van Alpha niet de gehoopte impact heeft, kijk en luister dan naar dit gesprek tussen Fr Joe Owusu-Ansah (Holy Family, Kent), Fatima Wesson (Alpha), Catherine Fielding (St Mary's, Aberdeen), Mike Roche and Hannah Vaughan-Spruce. Ontdek hoe je Alpha zo effectief mogelijk in kunt zetten om mensen naar Jezus te leiden!

Dit webinar werd georganiseerd door Divine Renovation in samenwerking met Alpha UK.

Klik op de link om het volledige webinar terug te kijken: